Logo Dolnego Śląska.

Na przełomie stycznia i lutego ekonomiści z klasy drugiej i trzeciej podjęli współpracę z Głównym Urzędem Statystycznym we Wrocławiu. W wyznaczonym czasie przygotowywali ulotki, banery oraz prezentacje na wyznaczony temat.  Dwie drużyny reprezentujące Zespół Szkół w Górze, w składzie Julia Piotrowska, Filip Lubas, Aleksandra Mrozowska, Nicole Kwiatkowska oraz Agata Krzyżosiak, Daniel Nowak, Nicola Ulman, Iwona Turowska, przedstawiły swoje projekty w ramach konkursu pt. „Opracowanie kampanii promującej województwo dolnośląskie w oparciu o zasoby informacyjne statystyki publicznej jako region atrakcyjny do życia”.

Uczniowie podczas konkursu odzwierciedlili on-line szanownej komisji, w skład której wchodzili wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Dyrektor GUS we Wrocławiu, swoją kampanię promującą Dolny Śląsk jako region atrakcyjny do zamieszkania, do życia, przyjazny dla studentów i atrakcyjny dla biznesu.

Ekonomiści otrzymali wiele pochwał z ust komisji co dodało motywacji do dalszej pracy. Udział w poszczególnych etapach to cenne doświadczenie zdobyte przez młodych ekonomistów.

Uczniowie pracowali pod okiem nauczyciela przedmiotów ekonomicznych Karoliny Sidorowicz.